Shurium

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Shurium Horde Guild på Bladefist


3 posters

    nudeopen/holypriest

    avatar
    nudeopen
    Gäst


    nudeopen/holypriest Empty nudeopen/holypriest

    Inlägg  nudeopen mån mar 16, 2009 7:53 pm

    hej jag heter marcus wik reijonen är 18år och bor i nyköping, södermanland. Jag har en trollmale priest(holy) som jag spelat på i 26 days, har inga alts värda att nämna satsar järnet på denna char!

    Har börjat skilla blacksmithing och eneenering ganska nyligen så har inte så hög skill på det än, jag är orginalägaren av det här accet.

    jag kan raida dom flesta dagarna, det beror på om jag har mycket plugg eller inte. På helgerna blir det oftast att vara med kompisar, festa eller flickvänen. har spelat hockey sen jag varit liten men har lagt det på hyllan då jag bröt benet för två månader sen.

    Vi raidade ganska mycket i min förra guild dock bara Normal, men efter ett tag dog allt raidande ut och det har varit dött sen dess, bara några få online ca 2-3 stycken per dag. Därför vill jag joina shurium, vad jag hört är ni ett shysst gäng och gör bra resultat på raids. jag har kört shadow som mainspecc men har nu bytt eftersom att ni behöver en holy, har raidat som holy i både hc och normal och därigenom fått ihop både nice gear och erfarenhet.

    Jag har sportat mycket i mina dagar, hockey,innebandy,bandy och fotboll. har varit på gohtia cup och spelat fotboll med nyköpings biss, vi gick väldigt långt och på det stora gothiadiscot var jag så klart otrogen mot min fd flickvän.
    Elmia
    Elmia


    Antal inlägg : 22
    Registreringsdatum : 09-02-24
    Ålder : 34
    Ort : Haparanda

    nudeopen/holypriest Empty Sv: nudeopen/holypriest

    Inlägg  Elmia tis mar 17, 2009 12:26 am

    nudeopen skrev:vi gick väldigt långt och på det stora gothiadiscot var jag så klart otrogen mot min fd flickvän.


    haha, intressant fakta Razz
    Citron
    Citron


    Antal inlägg : 27
    Registreringsdatum : 09-03-06
    Ålder : 35
    Ort : Stockholm

    nudeopen/holypriest Empty Sv: nudeopen/holypriest

    Inlägg  Citron tis mar 17, 2009 2:42 am

    nudeopen skrev:på det stora gothiadiscot var jag så klart otrogen mot min fd flickvän.


    haha! mycket nödvändig fakta =P men jag antar att det var din plan... att få oss att komma ihåg dig Wink

    IOFS hade det kanske vart smart att få oss att komma ihåg dig som "den där helgrymma holy priesten" än "han som var otrogen" ;D meeen, smaken är som baken.. GL HF på applyen <3

    Mjau! cat


    PS, e lite nyfiken på varför du har blacksmithing och engineering som proffessions? puss!
    Mongosarius
    Mongosarius


    Antal inlägg : 69
    Registreringsdatum : 09-02-22

    nudeopen/holypriest Empty Sv: nudeopen/holypriest

    Inlägg  Mongosarius tis mar 17, 2009 3:07 am

    Kollade din gear på armory du saknar rätt mycket enchants och har crapy gems lite här och där men jag har kollat på din apply så svar kommer.
    avatar
    nude
    Gäst


    nudeopen/holypriest Empty ench

    Inlägg  nude tis mar 17, 2009 11:32 am

    har fixat lite mer enchants nu.. Holy var inte mitt mainspecc det är därför de ser lite b ut. fixar allt om jag kommer med.

    haha take it easy ni kommer få höra mer XD
    blacksmithing och engineering är bra för cashen och jag ville ha pvp bots som en sista survival i arena Razz
    Citron
    Citron


    Antal inlägg : 27
    Registreringsdatum : 09-03-06
    Ålder : 35
    Ort : Stockholm

    nudeopen/holypriest Empty Sv: nudeopen/holypriest

    Inlägg  Citron tis mar 17, 2009 4:11 pm

    Hehe ok, då e man rätt bestämd om man fixar ett proffession bara för en grej ;D
    avatar
    nude
    Gäst


    nudeopen/holypriest Empty ench

    Inlägg  nude tis mar 17, 2009 9:14 pm

    har enchantat mitt gear nu, någon som vill komma för en liten titt? Smile

    Sponsored content


    nudeopen/holypriest Empty Sv: nudeopen/holypriest

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: lör apr 27, 2024 12:47 am