Shurium

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Shurium Horde Guild på Bladefist


3 posters

    Korvmemos (warlock) / antagen

    avatar
    Korvmemos


    Antal inlägg : 5
    Registreringsdatum : 09-03-01

    Korvmemos (warlock) / antagen Empty Korvmemos (warlock) / antagen

    Inlägg  Korvmemos sön mar 01, 2009 8:06 pm

    Namn: Svante Svärdsén
    Ålder: 16
    Sverige, vart? Stochholm

    Namn på karaktär: Korvmemos
    Ras: Undead
    Klass: Warlock
    Armory link: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Bladefist&n=Korvmemos

    Tid spelat på din karaktär: 50 days.

    Alts höglevlade och värdiga att nämna: inga.

    Professions: Lvlar Herb / alchemy

    Är du orginal ägaren av karaktären? Jag är enda ägaren och har alltid varit det. Kommer alltid vaara.


    ---

    1.) Våra raid tider är Mån,tis,ons,tors,sönd. Ibland klämmer vi in en lördags raid om behövande. Tiderna är 19.oo - 23.oo. Vilka av dessa dagar kan du spela
    och vilka kan du inte? Och isåfall, varför inte?

    Jag kan raida alla dagar utom onsdagar. Jag kommer online cirka 19:00-19:30. Har pratat med guild mastern om dom här tiderna.

    2.) Beskriv dig själv som person. Jag heter svante, är 16 år spelar badminton, rankat 30 i sverige och gillar att lira wow ;-D

    3.) Varför vill du joina just Shurium? Jag har vart med i rätt stora guilder som Wolves of north watch, barons of kalimdor osv, det här värkar rikigt trevlig och bra och rolig att raida med ( kul med en svensk guild)

    4.) Hur kan du hjälpa guilden? (rare recipes etc.) Med min alechmy när jag har lvlat klart den.

    5.) Raid experience Burning crusade: MH, BT, TK, SSC, ZA, MAGGY, GL.
    WotLK- Naxx 10/25 os 10/25.

    6.) Skriv någonting om din/dina förra guilder. (Position i guild, experience, progress och varför du lämnade dem) Om du är i guild just nu, varför vill du lämna dem?

    Jag lämmnade först och främst wolves of north watch som jag var medlem längst i pågrund av att den disbanda. Den här vill jag lämmna eftersom jag vill joina shurium och jag gillar inte loot systemet i min nuvarande guild.

    7.) Vad har du för spec? Berätta varför du valde denna spec.

    Nu kör jag 0/41/30, Vädigt snabb damage, använder Felguard glyphen så han får hård damage också. SKiftade från affi specet presic, men finns chans att jag går tillbaka.

    8.) Vad förväntar du dig från oss? Jag väntar mig trevliga personer och trevliga raids.

    9.) Hur förbereder du dig för raids / nya bossfighter? Kollar tex. youtube eller någon video om taktiken. lyssnar såklart på vent när nu berättar.

    10.) Berätta om preics vad du vill, its your time to shine. Jag har varit PVP och PVe men vill förbättra mitt PVE gear ännu mer, och har roligt i guilden. Smile
    Mongosarius
    Mongosarius


    Antal inlägg : 69
    Registreringsdatum : 09-02-22

    Korvmemos (warlock) / antagen Empty Sv: Korvmemos (warlock) / antagen

    Inlägg  Mongosarius sön mar 01, 2009 8:49 pm

    Antagen, Välkommen till Shurium viska en officer för invite i guilden =)
    avatar
    Raijun


    Antal inlägg : 29
    Registreringsdatum : 09-02-22
    Ort : HBG

    Korvmemos (warlock) / antagen Empty Sv: Korvmemos (warlock) / antagen

    Inlägg  Raijun sön mar 01, 2009 11:25 pm

    Welcome yo ;>

    Sponsored content


    Korvmemos (warlock) / antagen Empty Sv: Korvmemos (warlock) / antagen

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: fre mar 29, 2024 1:33 am